Nasze Artykuły

CMYK, RGB, PANTONE – CZYM SIĘ RÓŻNIĄ?

Różnice i zastosowanie

Każdy kto zaczyna prace z kolorami, niezależnie od tego czy z perspektywy projektanta, czy osoby zlecającej dany projekt, powinien posiadać minimalną wiedzę na temat tego jak powstają dane kolory …

CZYTAJ DALEJ

IDENTYFIKACJA WIZUALNA DLA BIURA PODRÓŻY

Jak ważna jest identyfikacja wizualna

Spójna i oryginalna identyfikacja wizualna to droga ku zwróceniu uwagi i pozyskiwaniu nowych klientów. To, jakie elementy będzie gromadzić identyfikacja wizualna zależy od specyfiki branży oraz medium …

CZYTAJ DALEJ

LOGO I LOGOTYP – CZYM SIĘ RÓŻNIĄ?

Definicje i przykłady

logo i logotyp

Nie każde logo to logotyp, ale każdy logotyp to logo. Dlaczego? Logotyp, jak i sygnet mogą stanowić zarówno element składowy logo, jak i funkcjonować jako logo samo w sobie.

CZYTAJ DALEJ

JAK ZMIENIAŁY SIĘ LOGA WIELKICH  MAREK

Długa droga do perfekcji

Dobrze zaprojektowane logo będzie służyło latami, a złe? No cóż, z perspektywy czasu wskaże, że marka się rozwija i podąża w odpowiednim kierunku.

CZYTAJ DALEJ

AGENCJA REKLAMOWA – DEFINICJA I PODZIAŁ

Agencja reklamowa – początki

agencja reklamowa definicja i podzial

Potrzeba reklamy zrodziła się wraz z pierwszymi biznesami do rozreklamowania. Mimo, że za narodziny reklamy uważa się 1450 rok, rok w którym został wynaleziony druk, to wydaje się, że reklama ma swoje korzenie już w historii starożytnej

CZYTAJ DALEJ

10 PRZYDATNYCH WIDGETÓW SOCIAL MEDIA NA STRONĘ WWW

Facebook, Instagram, YouTube i wiele innych

widgety social media

Masz stronę www i chciałbyś ją połączyć z social mediami, ale nie wiesz jak? Chciałbyś zwiększyć sprzedaż produktów, liczbę zaangażowanych użytkowników i  leadów? Twoja strona jest przeciętna? Chcesz ją zmienić i rozbudować o atrakcyjne elementy przyciągające uwagę? Dobrze trafiłeś!

CZYTAJ DALEJ

AGENCJA KREATYWNA – CZYM SIĘ ZAJMUJE?

Zakres działań agencji kreatywnych

agencja kreatywna czym się zajmuje

Jeszcze nie tak dawno temu działalność agencji i ich nazewnictwo ograniczały się do tak zwanych agencji reklamowych. Z czasem na rynku zaczęły pojawiać się różne agencje, specjalizujące się w określonej gałęzi swojej działalności.

CZYTAJ DALEJ